SERVISNÍ PODPORA FIRMY FOERSTER
DOSTUPNÁ NEPŘETRŽITĚ A PO CELÉM SVĚTĚ
24 HODIN / 365 DNÍ
U zkušebních přístrojů firmy FOERSTER naši zákazníci očekávají vysokou kvalitu. Stejně vysokou kvalitu očekávají i od našeho servisu. Abychom splnili tato očekávání, máme pro vás k dispozici v našem Servisním oddělení v Reutlingenu více než 15 vysoce kvalifikovaných servisních specialistů. Pro další zdokonalení naší servisní podpory vám nyní nabízíme 24-hodinovou pohotovostní linku, která je dostupná 365 dní v roce.
PŘÍMÝ KONTAKT
Naší hlavní prioritou je umožnění přímého a osobního kontaktu našich zákazníků s námi, obzvláště v případě problémů některého z našich přístrojů. Z tohoto důvodu je nyní vždy jeden z našich servisních specialistů dostupný v době mimo naší standardní pracovní dobu na 24/7 pohotovostní lince tak, aby vás mohl podpořit v případě nouzové situace některého vašeho přístroje. Systematické řešení vašich problémů může být hned zahájeno po telefonu a je-li k dispozici dálkové připojení, tak lze provést první rychlou diagnózu problémů.
GLOBÁLNÍ PŘÍTOMNOST
Se zákazníky po celém světě se stává globální servisní síť více a více důležitá. 10 dceřiných společností a více než 60 zastoupení firmy FOERSTER po celém světě nám umožňuje být v těsné blízkosti našich zákazníků. Školením servisních techniků našich dceřiných společností a zastoupení v naší centrále v Reutlingenu předáváme naše technické know-how s cílem zajistit jednotnou kvalitu servisu po celém světě. S naší globální servisní sítí jsme s naší servisní podporou u zákazníka rychlejší, než jakýkoliv jiný dodavatel zkušebních přístrojů.
Zde je k dispozici více informací o servisní podpoře FOERSTER nonstop!